COPIII ÎNCEP RUTINA DE SKINCARE ÎNCĂ DE LA 8 ANI

Membrii generației Alpha au atras atenția datorită obsesiei lor pentru frumusețe de la o vârstă fragedă. Conform unui raport Ulta Beauty publicat în iunie 2024, intitulat „Generation Joy”, Generația Alpha începe să încerce produse de îngrijire a pielii, machiaj și parfumuri de la vârsta de 8 ani. Adică jumătate din vârsta la care fac asta milenialii și membrii Generației X.

Branduri precum Drunk Elephant au primit cu deschidere această bază tânără de clienți, oferind ghiduri despre produsele potrivite pentru vârsta lor. Fondatorii de branduri noi pariază că linii complet noi, concepute special pentru copii și preadolescenți, pot obține aprobarea părinților.

Creșterea popularității social media și influența părinților contribuie la accelerarea acestei tendințe.

79% dintre părinții generației Alpha doresc să joace un rol activ în descoperirea frumuseții de către copilul lor. Aceștia consideră că frumusețea și rutinele de îngrijire reprezintă o modalitate de a se apropia de copilul lor, arată studiul.

Peste două treimi dintre acești părinți din Generația Alpha sunt de acord că este sănătos și „normal” ca copilul lor să vrea să exploreze frumusețea la vârsta lor.

Influența părinților scade semnificativ pe măsură ce consumatorii înaintează în vârstă. În timp importanța conținutului creat de branduri și influenceri devine mult mai mare în perioada adolescenței și la începutul maturității.

Deși se presupune adesea că regulile frumuseții sunt mai puțin rigide pentru generația Alpha, datele sugerează că aproape fiecare generație are sau a avut standarde de frumusețe stabilite. Totuși, aceste reguli variază între generații: de la așteptarea unei anumite vârste pentru a purta machiaj, a folosi unghii false, a-și pensa sprâncenele, a se rade sau a-și vopsi părul.

Generația Alpha are cu 27% mai puține șanse să fie obligată să aștepte până la o anumită vârstă pentru a purta machiaj, comparativ cu alte generații. De asemenea, sunt mai predispuși să folosească produse care conțin ingrediente specifice. Acest fapt indică faptul că părinții sunt atenți la produsele de frumusețe pe care această generație le aplică pe piele.

Generația Alpha preia idei despre frumusețe de la cele două generații dinaintea lor (Generația Z și Millennials). De la joaca cu machiajul mamei până la a-și privi cel mai bun prieten pregătindu-se pentru o ocazie specială, ritualurile de frumusețe sunt transmise acestei generații.

Generația Z caută informații din resurse online, deși sunt mai sceptici atunci când vine vorba de social medi. Aceștia tind să evalueze cu atenție pe cine urmăresc online pentru a se asigura de autenticitate și încredere.

Citește și:

Pregătește-ți tenul pentru vară

Cum folosim protecția solară pentru a preveni cancerul de piele

Rihanna extinde imperiul frumuseții prin lansarea Fenty Hair

Exit mobile version